Wednesday, September 22, 2010



Tervislik krõbin

Olen viimasel ajal otsinud välja erinevad retseptid kodus baride valmistamiseks. Olen bare alati armastanud, eriti kui kuskile on väljasõit, hea lihtne kaasa võtta. Otsustasin uurida, mis retseptid on olemas ja kuidas need maitsevad. Mõni nädal tagasi tegin asjaga algust. Seda retsepti pole ma siin veel kirjutanud, kui seda uuesti teen, panen pildi üles ja retsepti ka. Too oli väga maitsev, sest ega ma muidu poleks seda kolmel korral teinud.

Nüüd aga nn tervsiliku krõbina juurde. Ma pole päris kindel, et see ta lõplikuks nimetuseks saab, Sain krõbina mõtte Aapolt, oma esimeselt nõuandjalt ja degusteerijalt.

Need barid sisaldavad palju head ja maitsvat. Lõpptulemus on minu meelest liiga magus, aga maitsev sellegi poolest. Tasub proovida ja varieerida.

Siin koostisosad:
2 cup kaerahelbed
1 cup mandlilaastud
1 cup kookoshelbed
1/4 cup kõrvitsaseemned
3 spl võid
2/3 cup mett
1/4 cup tume suhkur
1, 5 tl vanilliekstrakti
1/4 tl soola
1 cup kuivatatud puuvilja, kasutasin rosinaid, jõhvikaid, aprikoose, ploome.

Kuumuta ahi 325 F.Valmista ette vorm, 9x13x2 inchi, küpsetuspaberiga.

Pane pannile kaerahelbed, mandlilaastud, kookoshelbed, sega omavahel ja pane ahju 10-12 minutiks. Aeg-ajalt sega, kuni nad on kuldpruunid. . Vala segu suurde kaussi ja lisa kõrvitsaseemned.

Pane või, mesi, tume suhkur ja vanilliekstrakt potti ja lase keema tõusta, keeda üks minut ja siis lisa kaerahelbe segule. Lisa juurde 1 cup kuivatatud puuvilju ja sega kõik omavahel läbi.

Vala segu ettevalmistatud vormi. Näpud tee märjaks, et siluda segu laiali. Küpseta 20-25 min, kuni küpsetis on kuldpruun. Jahuta 2-3 tundi, enne kui lõikad tükkideks.


No comments:

Post a Comment